Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí marketingového výzkumu, který probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí marketingového výzkumu, který probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
Loajalita zákazníka retailingové firmy jako konkurenční výhoda
Sluková, Kristýna ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zapletalová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou loajality zákazníka -- tedy jeho věrnosti a spokojenosti -- jakožto jednou z konkurenčních výhod maloobchodní jednotky. Každá zdravá společnost by se měla snažit si svého zákazníka udržet a stimulovat ho k dalšímu nákupu, takovýto zákazník je poté jejím hnacím motorem a ve finále vytváří největší část tržeb. Samotná spokojenost zákazníka nestačí, protože i spokojený zákazník se k nám vrátit nemusí. Loajální je ten, který se spokojený rád vrací. Jako retailingovou firmu jsem si zvolila řetězec maloobchodních prodejen RockPoint, který prodává sportovní vybavení a doplňky. Takto zaměřenou firmu jsem si vybrala, protože jsem ji v porovnání s potravinovými řetězci shledala vhodnější pro zkoumání loajality. Cílem této bakalářské práce je pomocí vlastního výzkumu zjistit, zda je zákazník Rock Pointu loajální a doporučit firmě možná řešení do budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.